مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فراخوان دوازدهمين كنفرانس سالانه پيكارد

فراخوان دوازدهمين كنفرانس سالانه پيكارد توسط سازمان جهاني گمرك منتشر شد.

سازمان جهاني گمرك با همكاري اداره گمرك تونس دوازدهمين كنفرانس سالانه پيكارد را در تونس از 6-4 مهر 1396 برگزار خواهد كرد و از گمركات عضو دعوت شده است مقالات و تحقيقات خود را جهت ارائه در اين كنفرانس در زمينه تجزيه و تحليل داده ها؛ تسهيل تجارت؛امنيت،  ماليات و ساير امور درآمدي ، با موضوعات زير به آدرس الكترونيكي تعيين شده ارسال نمايند.
تجزيه و تحليل داده ها :اشاره باينكه تجزيه و تحليل داده ها به عنوان شعار سال 2017 سازمان جهاني گمرك مي باشد و نظر به نقش حياتي آن در موضوعات گمركي و توسعه مديريت ريسك كه كنترل و بررسي موارد غير قانوني، محموله هاي قاچاق، تردد مشكوك مسافرين و جريانهاي مالي ، تسهيل تجارت قانوني را بر عهده دارد  .
تسهيل تجارت : اشاره به روشهايي براي توسعه بهره وري از شيوه هاي مرزي، مديريت ريسك، پنجره واحد، حسابرسي پس از ترخيص ،سنجش تاثير اقدامات تسهيل تجارت (متوسط زمان ترخيص كالا از گمرك، هزينه تجارت، امنيت تجارت، شفافيت ، درآمد و غيره)موانع بر سر راه اجراي اقدامات تسهيل تجارت و مديريت تجارت الكترونيك.
امنيت : اشاره به سهم گمرك در برقراري امنيت  در مناطق مرزي و در برابر تهديدات ناشي از جريان هاي تجاري، در چارچوب ها و محيط هاي مختلف .
همكاريهاي مالياتي گمركي : اشاره به كليه تعاملات بين گمرك و نمايندگان مالياتي ، شامل ارتباطات سازماني و تبادل اطلاعات بين نمايندگان بخصوص در زمينه تبادل اطلاعات روش ها
كنفرانس مذكوراز دريافت مقالات و تحقيقات با موضوعات  رشته هاي مختلف علمي، از جمله انسان شناسي، جرم شناسي، اقتصاد، جغرافيا، تاريخ، روابط بين الملل و تجارت بين المللي استقبال مي نمايد.
مقالات بايد مطابق با الزامات زير تنظيم شوند:
خلاصه ارائه تصويري تا 1000 كلمه   
مقالات حداكثر تا 9000 كلمات با فونت Arial  و اندازه 11
  مقالات ارسالي  بايد به زبان انگليسي يا فرانسه باشند والزاما  نمي بايست جديد باشند، مي توانند از  مقالات كاري يا  مقالات به تازگي منتشر شده باشند.
زمان كافي براي بحث و ترجمه همزمان در كنفرانس در دو زبان فوق ارائه خواهد شد .
مقالات و يا پيشنهادات با جزئيات زير مي بايستي تا 26 خرداد ماه 1395  ارسال شوند
نام، عنوان، و بيوگرافي (حداكثر 250 كلمه) از نويسنده يا نويسندگان
موقعيت فعلي، سازمان، و كشور نويسنده يا نويسندگان

لذا ازكليه واجدين شرايط فوق دعوت مي گردد نسبت به ارسال مقالات خود حداكثر تا 20 خرداد ماه 96 به دفتر همكاريهاي بين الملل اقدام و از وصول آن اطمينان حاصل نمايند.
بديهي است به تقاضاي واصله پس از تاريخ فوق ترتيب اثر داده نخواهد شد.

منبع : اخبار گمرك

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده